Użytkownik Giude Dell 1456653 to użytkownik usług Dell, który korzysta z ich produktów od ponad 10 lat. Giude jest zwolennikiem produktów Dell, wybierając je na pierwszym miejscu, gdy potrzebuje nowych części i akcesoriów. Giude jest aktywnym członkiem społeczności Dell i jest zawsze pod ręką, aby pomóc innym użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z produktami Dell. Giude jest bardzo zaangażowany w społeczność Dell, uczestnicząc w wielu wydarzeniach i aktywnie angażując się w dyskusje na temat produktów Dell.
Ostatnia aktualizacja: Użytkownik Giude Dell 1456653
Należy sprawdzić nazwę użytkownika oraz nazwę komputera, na który będą przesyłane zeskanowane dokumenty.
W menu [Start] wybierz opcję [Wszystkie programy], [Akcesoria], a następnie [Wiersz polecenia].
Wprowadź polecenie „ipconfig/all”, a następnie naciśnij przycisk [Enter].
Kliknij nazwę komputera
Nazwa komputera wyświetlana jest obok opcji [Nazwa hosta].
Można także sprawdzić adres IPv4. Adres wyświetlany obok opcji [Adres IPv4] to adres IPv4 komputera.
Następnie wprowadź polecenie „set user” i naciśnij przycisk [Enter]. (Między wyrazami „set” i „user” musi znajdować się jedna spacja). com/bb_v1oi/pub_e/oi_view/0001050/0001050187/view/web/int/numb05. gif" alt="5" width="25" height="16"/>Sprawdź nazwę użytkownika.
Nazwa użytkownika wyświetlana jest obok opcji [USERNAME].
Polityka prywatności:
Nasz sklep internetowy używa informacji zapisanych za pomocą plików Cookies, między innymi w celu umożliwienia logowania do systemu, zapewnienia prawidłowego działania schowka, koszyka i mechanizmu składania zamówień, statystyk oraz dostosowania strony do preferencji użytkownika. Więcej informacji - w tym pomoc jak zablokować cookies na naszej stronie - znajdą Państwo w polityce prywatności.