Rozwiązywanie problemów Black And Decker Gl425sc

Rozwiązywanie problemów z narzędziem Black & Decker GL425SC może być trudne, ale nie niemożliwe. Przede wszystkim należy zidentyfikować, jaki rodzaj problemu występuje. Czasami może to być problem z instalacją, innym razem związany z użytkowaniem. Kiedy już zidentyfikujesz problem, następnym krokiem jest zapoznanie się z instrukcją obsługi urządzenia, aby znaleźć informacje na temat tego, jak go naprawić. Jeśli instrukcja nie daje odpowiedzi na twoje pytanie, spróbuj skontaktować się z biurem obsługi klienta Black & Decker, aby uzyskać dalszą pomoc. Możesz także skorzystać z doświadczenia innych użytkowników, zadać pytanie na forach internetowych lub sprawdzić w Internecie, czy istnieją specjalne porady dotyczące rozwiązywania problemów z tym modelem narzędzia.

Ostatnia aktualizacja: Rozwiązywanie problemów Black And Decker Gl425sc

Przed przeczytaniem tego rozdziału upewnij się, że spełnione są poniższe warunki.

W pierwszej kolejności sprawdź poniższe informacje:

Przewód zasilający jest prawidłowo podłączony i urządzenie Brother jest włączone.

Punkt dostępu (w sieci bezprzewodowej), router lub koncentrator jest włączony, a jego przycisk połączenia miga.

Z urządzenia zdjęto wszystkie materiały opakowaniowe.

Pokrywa przednia, pokrywa wkładki rozdzielającej oraz pokrywa rolki pobierania są całkowicie zamknięte.

(Sieci przewodowe) Przewód sieciowy jest prawidłowo podłączony do urządzenia Brother oraz routera lub koncentratora.

W tym artykule opisano problem, który został przez narzędzie do rozwiązywania problemów, jego wpływ na ich ograniczenie, oraz warunki, które mogą go uruchomić. Aby uzyskać więcej informacji na temat rozwiązywania problemów, zobacz pozycję Zadbaj o poprawne działanie twojego urządzenia poprzez polecane rozwiązania problemów.

Jaki problem rozwiązuje to narzędzie do rozwiązywania problemów?

To narzędzie do rozwiązywania problemów uwzględnia urządzenia, które nie są skanowane w celu aktualizacji z pewnych przyczyn wewnętrznych.

W jaki sposób narzędzie do rozwiązywania problemów łagodzi problem?

Narzędzie do rozwiązywania problemów resetuje proces skanowania aktualizacji, który powinien monitować urządzenie o rozpoczęcie nowego skanowania. Powinno to umożliwić urządzeniam, których dotyczy problem, otrzymywanie comiesięcznych aktualizacji, które mają kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa urządzeń i kondycji jego ekosystemu.

Kiedy narzędzie do rozwiązywania problemów jest uruchamiane?

Narzędzie do rozwiązywania problemów działa automatycznie na urządzeniach z systemem Windows 10 1903 lub Windows 10 1909, na których wykryto ten problem.

Narzędzia do rozwiązywania problemów nie można uruchomić ręcznie.

Aby sprawdzić w historii rozwiązywania problemów, czy to narzędzie do rozwiązywania problemów zostało uruchomione na urządzeniu, zobacz Uruchamianie usługi> Ustawienia> Update & Security > Rozwiązywanie problemów> Wyświetl historię rozwiązywania problemów i odszukaj następujące informacje:

Windows Narzędzie do rozwiązywania problemów z aktualizacją
Automatyczne naprawianie plików systemowych i ustawień w celu zwiększenia bezpieczeństwa urządzenia

Następne kroki

Teraz urządzenie powinno mieć możliwość aktualizacji zgodnie z oczekiwaniami bez dodatkowych kroków. Firma Microsoft pracuje nad rozwiązaniem tego problemu i udostępni aktualizację w przyszłej wersji.

Jeśli nie można drukować

Jeśli nie możesz drukować, sprawdź poniższe elementy.

  • Sprawdź, czy drukarka jest podłączona do Internetu.
  • Sprawdź, czy drukarka jest podłączona do sieci LAN, a sieć LAN ma połączenie z Internetem.
  • Upewnij się, że na ekranie drukarki nie jest wyświetlany żaden komunikat o błędzie.
  • Jeśli drukowanie nie rozpocznie się nawet po chwili oczekiwania, wykonaj jedną z poniższych procedur: Powtarzaj tę samą procedurę aż do rozpoczęcia drukowania.

Jeśli po wykonaniu działań opisanych powyżej nadal nie można drukować, włącz zadanie drukowania za pomocą sterownika drukarki na komputerze i sprawdź, czy można normalnie wydrukować dane na drukarce.
Jeśli nie można wykonać drukowania, przeczytaj sekcję „Często zadawane pytania” lub „Rozwiązywanie problemów” na ekranie głównym dokumentu Podręcznik online.

Uwaga

  • W przypadku połączenia z bezprzewodową siecią LAN po włączeniu drukarki może upłynąć kilka minut, zanim zostanie nawiązana komunikacja. Sprawdź, czy drukarka jest połączona z siecią bezprzewodową i odczekaj chwilę przed rozpoczęciem drukowania.
  • Jeśli drukarka jest wyłączona lub nie ma połączenia z Internetem, a w konsekwencji zadanie drukowania nie może zostać przetworzone w ciągu 24 godzin od jego wysłania, zostanie automatycznie anulowane. Jeśli tak się stanie, sprawdź zasilanie drukarki i połączenie z Internetem, a następnie wyślij ponownie zadanie drukowania.
  • Rozwiązywanie problemów Black And Decker Gl425sc

    Bezpośredni link do pobrania Rozwiązywanie problemów Black And Decker Gl425sc

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Rozwiązywanie problemów Black And Decker Gl425sc