Canon CLBR 460ps to wydajny, wielofunkcyjny serwis laserowy, idealny do stosowania w małych i średnich biurach lub w małych i średnich firmach. Urządzenie to oferuje szybkie i wygodne drukowanie, skanowanie, kopiowanie i faksowanie w jednym, wygodnym urządzeniu. Wszystkie funkcje są dostępne za pośrednictwem jednego interfejsu użytkownika. Serwis wyposażony jest w technologię druku laserowego Canon, która zapewnia wysoką jakość i szybkie drukowanie. Urządzenie oferuje prędkość drukowania wynoszącą do 20 stron na minutę, a także optymalną rozdzielczość 600 x 600 dpi. Canon CLBR 460ps ma również szeroki zakres funkcji skanowania, kopiowania i faksowania, w tym możliwość skanowania do poczty e-mail, kopiowania dwustronnego i faksowania za pośrednictwem modemu internetowego. Urządzenie ma również wyjście USB, dzięki czemu można je łatwo podłączyć do komputera.
Ostatnia aktualizacja: Dane techniczne serwisu Canon Clbr 460ps
Szczegółowe dane techniczne
Charakterystyka ogólna
Typ urządzenia
Dostępne funkcje
Dane techniczne wydruku
Szybkość drukowania
Jednostronne: do 33 str. /min (A4)
do 52, 5 str. /min (A5, układ poziomy)
Dwustronne: do 28, 7 obr. /min (A4)Metoda drukowania
Monochromatyczny druk laserowy
Rozdzielczość drukowania
Czas rozgrzewania
W przybliżeniu 14 s lub mniej od włączenia zasilania
Czas wydruku pierwszej strony
W przybliżeniu 5, 5 s lub mniej
Języki obsługi drukarki
Czcionki
Marginesy wydruku
5 mm od góry, dołu, lewej i prawej
Zaawansowane funkcje drukowania
iOS: AirPrint, aplikacja Canon PRINT Business
Android: certyfikat usługi Mopria, dodatek Canon Print Service, aplikacja Canon PRINT Business
Obsługa nośników
Zasobniki papieru (w standardzie)
Kaseta na 250 arkuszy
Podajnik uniwersalny na 100 arkuszyZasobniki papieru (opcjonalne)
Maksymalna pojemność zasobników papieru
Wyjście papieru
Typy nośników
Papier zwykły, papier makulaturowy, papier gruby, papier cienki, papier kolorowy, papier powlekany, etykiety, pocztówki, koperty
Rozmiary nośników
Kaseta:
A4, A5, A5 (układ poziomy), B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pocztówki, karty indeksowe, koperty (COM10, DL, C5, Monarch); rozmiary niestandardowe: min. 76, 2 × 127 mm; maks. 216, 0 × 355, 6 mmPodajnik uniwersalny:
A4, A5, A5 (układ poziomy), B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pocztówki, karty indeksowe, koperty (COM10, DL, C5, Monarch); rozmiary niestandardowe: min. 216, 0 × 355, 6 mmGramatura nośników
Kaseta (standardowa i opcjonalna): od 60 do 120 g/m²
Podajnik uniwersalny: od 60 do 163 g/m²Drukowanie dwustronne
A4, Legal, Letter, Executive, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLGL, Foolscap
Niestandardowy rozmiar – od 210 × 279, 4 mm do 216, 0 × 355, 6 mm
Od 60 do 120 g/m²
Interfejs i oprogramowanie
Typ interfejsu
USB 2. 0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000Base-T, łączność bezprzewodowa 802. 11b/g/n, bezpośrednie połączenie bezprzewodowe
Zgodność z systemami operacyjnymi
Windows® 11 / Windows® 10 / Windows® 8. 1 / Server® 2022
Mac OS X w wersji 10. 11 lub nowszej
Linux4Protokół sieciowy
Drukowanie:
TCP/IP (LPD/Port9100/IPP/IPPS/WSD)Zarządzanie:
SNMPv1, SNMPv3 (IPv4, IPv6)Zabezpieczenia filtrowanie adresów IP/Mac, TLS1. 3, IPSec, IEEE802. 1X, SNMPv3, SSL (HTTPS, IPPS)
Zabezpieczenia (sieć bezprzewodowa):
Tryb infrastruktury:
WEP (64 bity / 128 bitów), WPA-PSK (TKIP/AES), WPA2-PSK (TKIP/AES)
Tryb punktu dostępu:
WPA2-PSK (AES)Oprogramowanie i zarządzanie drukarką
Zdalny interfejs użytkownika (RUI)
Zarządzanie identyfikatorami działów
Narzędzie do kontroli stanu tonera
iW Enterprise Management Console: oparte na serwerze oprogramowanie do centralnego zarządzania flotą urządzeń.
eMaintenance: wbudowany RDS pozwala korzystać z usług eMaintenance, takich jak odczyty liczników, automatyczne zarządzanie materiałami eksploatacyjny i zdalna diagnostyka.
Charakterystyka ogólna
Zalecany nakład miesięczny
750–4000 stron miesięcznie
Cykl pracy
Szybkość procesora
Pamięć
Panel sterowania
5-wierszowy wyświetlacz LCD, 3 diody LED (zadanie, błąd, oszczędzanie energii), przyciski, 10-klawiszowa klawiatura numeryczna
Wymiary z tacami (szer. × dł. × wys. )
Masa
Środowisko pracy
Temperatura: od 10 do 30ºC
Wilgotność względna: od 20 do 80% (bez kondensacji)Źródło zasilania
220–240 V (±10%) 50/60 Hz (±2 Hz)
Pobór mocy
Maks. : około 1330 W
Tryb gotowości: około 9 W
Tryb uśpienia: około 0, 9 W
Standardowy pobór energii elektrycznej (TEC): 0, 30 kWh/tydzień (230 V)7
Szczegółowe informacje dotyczące rozporządzenia Lot26 można znaleźć na stronie: http://www. canon-europe. com/For_Work/Lot26/index. aspxPoziom hałasu
Ciśnienie akustyczne1:
Praca: 54 dB
Tryb gotowości: poniżej poziomu słyszalności2Moc akustyczna1:
Praca: 68 dB
Tryb gotowości: poniżej poziomu słyszalności2
Materiały eksploatacyjne
Kasety
Kaseta 057 (3100 stron5)6
Kaseta 057H (10 000 stron5)6
Akcesoria i wyposażenie dodatkowe
Elementy
Moduł podajnika kasetowego AH1
Porozmawiaj z doradcą sprzedaży
Masz pytanie lub poszukujesz informacji? Wprowadź poniżej swoje dane i pozostaw nam wiadomość, a jeden z naszych konsultantów skontaktuje się z Tobą.
Potrzebujesz pomocy technicznej dla swojego produktu Canon?
Dziękujemy
Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie
[TIME]
Do usłyszenia
https://d. la1-c1-frf. salesforceliveagent. com/chat 5720J0000004FbN 00D20000000M2dz 5730J000000TPPG liveagent_button_offline_5730J000000TPPG 00D20000000M2dz i-SENSYS LBP230 Series pl
Pobieranie sterowników, oprogramowania i instrukcji obsługi
Aby uzyskać dostęp do zasobów wymienionych powyżej (i nie tylko), w tym do aplikacji, oprogramowania układowego, sekcji często zadawanych pytań i kodów błędów, wyszukaj swój produkt poniżej lub wybierz jedną z naszych popularnych grup produktów.
Po wyświetleniu strony produktu skorzystaj z kart w celu przechodzenia między poszczególnymi rodzajami zawartości.
W celu uzyskania wsparcia możesz również przejrzeć nasze strony dotyczące pomocy technicznej dla firm.
Oprogramowanie EOS Webcam Utility firmy Canon
Używaj swojego aparatu Canon jako wysokiej jakości kamery internetowej – wystarczy, że zainstalujesz nasze oprogramowanie EOS Webcam Utility.
Inne przydatne pozycje...
Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
Canon iD
Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon ID
Naprawa
Wyszukaj punkt serwisowy i przydatne informacje dotyczące procedury napraw
lub
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, rozwiążemy problemy i poinformujemy o możliwości zlecenia naprawy.
Jak możemy Ci pomóc?
Wybierz jedną z opcji poniżej, aby uzyskać pomoc.
Problem z wyłączaniem drukarki
Dziękujemy za używanie produktów firmy Canon.
Firma Canon zidentyfikowała problem występujący w niektórych modelach drukarek atramentowych: drukarka wyłącza się natychmiast po włączeniu. Problem został rozwiązany 7 czerwca 2022 r.
Z dumą podkreślamy jakość i wydajność swoich produktów. Przepraszamy wszystkich klientów za zaistniałe niedogodności.
Problem dotyczy następujących modeli:
Kody błędów
Jeśli masz urządzenie EOS, PIXMA lub imagePROGRAF, a na jego ekranie jest wyświetlany kod błędu, odwiedź stronę kodów błędów, aby uzyskać pomoc. W przypadku wszystkich innych produktów kliknij przycisk [Dalej], aby kontynuować.
Sprawdź status wniosku o zwrot pieniędzy
Aby przejrzeć swój profil i zaktualizować swoje dane, kliknij poniżej:
W przypadku pytań lub utraty identyfikatora wniosku skontaktuj się z nami:
Telefon: +48 22 583 4307
Informacje o gwarancji
Jeśli szukasz informacji o gwarancji na konkretny produkt, kliknij [Next/Dalej], aby przejść do naszego centrum gwarancyjnego.
Gdzie kupić?
Jeśli chcesz kupić nowy produkt, akcesoria lub atrament, odwiedź oficjalny sklep Canon Store, aby uzyskać pomoc.
Zleć naprawę
Jeśli produkt jest uszkodzony, możesz zlecić jego naprawę. Więcej informacji znajdziesz na stronie procedury naprawy.
Jeśli masz problem techniczny lub nie wiesz, czy Twój produkt wymaga naprawy, skontaktuj się z nami – wybierz poniżej polecenie Dalej i wpisz nazwę produktu.
Pytanie dotyczące produktu
Zacznijmy od określenia Twojego produktu
Wybierz produkt
Wymagane
Produkt nie został rozpoznany. Postępuj zgodnie z poniższymi zaleceniami: • Rozpocznij wpisywanie nazwy produktu, a następnie wybierz produkt z listy. • Wpisz pełną nazwę produktu – bez skrótów. Przykład: EOS 5D Mark IV
Naprawa produktu
Wybierz produkt
Wymagane
Produkt nie został rozpoznany. Postępuj zgodnie z poniższymi zaleceniami: • Wpisz pełną nazwę produktu – bez skrótów. Przykład: EOS 5D Mark IV
Zamówienie wizyty serwisowej
Dowiedz się więcej o oferowanych przez nas usługach, a następnie wybierz swój produkt poniżej, aby zamówić usługę.
Uwaga: usługi są dostępne tylko w przypadku niektórych aparatów, obiektywów i produktów wideo.
Wybierz produkt
Wymagane
Produkt nie został rozpoznany. Przykład: EOS 5D Mark IV
Sklep Canon
Zacznijmy od określenia Twojego produktu
Wybierz produkt
Wymagane
Produkt nie został rozpoznany. Przykład: EOS 5D Mark IV
Pytanie
Użyj poniższego formularza, aby ułatwić nam określenie charakteru zapytania
Wybierz kategorię Wybierz kategorię
Twoja naprawa
Wybierz kategorię Wybierz kategorię
Wybierz czynnik zewnętrzny Wybierz czynnik zewnętrzny
Sklep Canon
Użyj poniższych opcji, aby ułatwić nam określenie charakteru zapytania do sklepu Canon
Wybierz kategorię Wybierz kategorię
Dziękujemy
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc
Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, wybierz odpowiednią opcję poniżej.
Kontakt
Zadzwoń do nas pod numer:
22 583 4307
Poniedziałek–piątek
09:00 - 17:00
Opłaty za połączenia są naliczane zgodnie z lokalnymi stawkami, w zależności od planu taryfowego i operatora. Dokładne kwoty można sprawdzić u operatora.
Prosimy o przygotowane następujących informacji:
- Dokładna nazwa produktu
- Numer seryjny urządzenia (Jak znaleźć numer seryjny)
- System operacyjny zainstalowany na komputerze (Jak rozpoznać system operacyjny)
- Numer referencyjny wcześniejszego kontaktu z naszym działem pomocy technicznej
Kontakt
W przypadku tego typu pytań zalecamy kontakt za pośrednictwem czatu na żywo. Jednak na dole strony dostępne są też inne formy kontaktu.
Użyj przycisku poniżej, aby rozpocząć rozmowę z jednym z naszych konsultantów.
Dostępność: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00
Dziękujemy
Twoja pytanie zostało wysłane do centrum obsługi klienta firmy Canon.
Your support request ticket number is {case id}. Please use this number in any communications you have with Canon.
Wkrótce otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem odebrania zgłoszenia, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą w ciągu 1-2 dni roboczych. Niektórzy dostawcy usług internetowych mogą blokować odpowiedzi, klasyfikując je jako niechciane wiadomości. Aby mieć pewność, że otrzymasz odpowiedź na zapytanie, zalecamy dodanie adresu donotreply@canon-europe. com do książki adresowej. org/1999/xhtml">W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 1-2 dni roboczych należy sprawdzić, czy wiadomość nie została umieszczona w folderze z niechcianą pocztą, np. „Śmieci”, „Poczta masowa”, „Nieznane”, „Śmietnik” lub „Spam”.
Opis problemu Produkt osiągnął koniec okresu serwisowania, co oznacza, że nie można go już naprawiać i nie oferujemy usług konserwacyjnych dla tego produktu. Jeśli interesuje Cię możliwość modernizacji, skontaktuj się z naszym zespołem ds. pomocy technicznej, korzystając z jednej z poniższych metod, aby uzyskać dalszą pomoc. Produkt może być objęty naprawą lub wymianą na miejscu. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z poniższych metod. Skontaktuj się z naszym zespołem ds. pomocy technicznej, korzystając z jednej z poniższych metod – w zależności od wybranego produktu – aby uzyskać dalszą pomoc. Sprawdź status zgłoszenia dot. wsparcia, serwisu lub naprawy Numer zgłoszenia DATA UTWORZENIA TYP ZGŁOSZENIA STATUS AKCJA Numer zgłoszenia DATA UTWORZENIA TYP ZGŁOSZENIA STATUS Koniec okresu serwisowania
Naprawa lub wymiana na miejscu
Kontakt
Sprawdź status zgłoszenia