Bezpieczeństwo i gwarancja są priorytetem dla Bosch GDS Professional 18V 1050 HC. Wszystkie narzędzia są wyposażone w wyłącznik blokady, który zapobiega przypadkowemu uruchomieniu urządzenia. Produkt posiada również trzyletnią gwarancję na liczbę pracy, dzięki czemu klient ma pewność, że narzędzie będzie działać w wymaganym okresie. W zestawie znajduje się również instrukcja szybkiego startu, która zawiera wszystkie informacje niezbędne do rozpoczęcia korzystania z narzędzia, w tym instrukcje bezpieczeństwa, przegląd wszystkich elementów narzędzia i przydatnych dodatków, a także instrukcje dotyczące użytkowania narzędzia. Dzięki instrukcji szybkiego startu można rozpocząć pracę z narzędziem w zaledwie kilka minut.
Ostatnia aktualizacja: Bezpieczeństwo, gwarancja i instrukcja szybkiego startu Bosch Gds Professional 18v 1050 Hc
Wyszukaj nazwę swojego produktu lub wybierz ją z listy.
Jeśli język JavaScript jest wyłączony, włącz go.
Gdzie szukać nazwy produktu
Nazwa produktu znajduje się na przedniej lub górnej ściance urządzenia.
Położenie może być różne.
Z przodu
Na górze
Pierwsze litery nazwy produktu
- E GGMGPGXiBiPiXLiDEMBMGMXPPROTATCTMTRTSTXTZWGXK
E series
G series
GM series
GP series
GX series
iB series
iP series
iX series
LiDE series
MB series
MG series
MX series
P series
PRO series
TA series
TC series
TM series
TR series
TS series
TX series
TZ series
WG series
XK series
Jeśli nie możesz znaleźć produktu, którego szukasz, wybierz ponownie swój region.
Możesz skanować oryginały, uruchamiając sterownik Color Network ScanGear 2 z poziomu aplikacji, takiej jak Adobe Photoshop albo Microsoft Office Word. Zeskanowane dokumenty mogą być edytowane lub zapisane z wykorzystaniem funkcji danej aplikacji. Przed przystąpieniem do pracy należy przeprowadzić określone czynności dla Color Network ScanGear 2. Przygotowanie do eksploatacji Color Network ScanGear 2
Pomoc dla Color Network ScanGear 2
Naciskając na [Help] [Color Network ScanGear 2 Help] na ekranie Color Network ScanGear 2 można wyświetlić ekran Pomoc. Aby uzyskać więcej informacji na tematy nieopisane w instrukcji Podręcznik użytkownika, wraz z funkcjami sterownika i ustawieniami tych funkcji, patrz dział Pomoc.
Przygotowanie do eksploatacji Color Network ScanGear 2
Po zainstalowaniu Color Network ScanGear 2 na komputerze (Instalacja sterowników), należy postępować zgodnie z poniższymi procedurami, aby połączyć Color Network ScanGear 2 z urządzeniem.
1
[] [Color Network ScanGear 2] [Color Network ScanGear 2 Tool].
2
Wyszukaj urządzenie.
Wprowadzanie adresu IP albo nazwy hosta urządzenia
1
Naciśnij na [Specify Address] i wprowadź adres IP urządzenia lub nazwę hosta urządzenia w polu tekstowym [IP Address or Host Name]. gif" alt=""/>Automatyczne wyszukiwanie urządzenia
Kliknij [Search for Scanners on the Network].
2
Wybierz [IP Address] lub [IP Address or Host Name] z poziomu rozwijalnej listy [Address Displayed in Search Result] i naciśnij [Search].
3
Naciśnij, aby wybrać urządzenie z pola listy [Search Results].
3
Kliknij [OK].
Ekran [Select Scanner] zostanie zamknięty.
4
Sprawdź, czy urządzenie zostało wybrane i naciśnij [Exit].
Aby sprawdzić, czy urządzenie może być prawidłowo połączone, naciśnij [Test Connection].
Po podłączeniu skanera do komputera lub dodaniu nowego skanera do sieci domowej możesz zazwyczaj od razu rozpocząć skanowanie zdjęć i dokumentów. Jeśli skaner nie zainstaluje się automatycznie, oto instrukcje, aby urządzenie zaczęło działać. Wybierz jedną z następujących sekcji lub opcję Pokaż wszystkie. Wybrana sekcja zostanie otwarta, aby pokazać więcej informacji na temat korzystania ze skanera. W większości przypadków zainstalowanie skanera wymaga jedynie podłączenia go do urządzenia. Podłącz kabel USB skanera do dostępnego portu USB urządzenia i włącz skaner. Jeśli to nie zadziała, możesz zrobić to ręcznie. Wybierz opcję Start > Ustawienia > Urządzenia > Drukarki i skanery lub użyj następującego przycisku. Wybierz pozycję Dodaj drukarkę lub skaner. Zaczekaj na znalezienie skanerów w pobliżu, wybierz ten, którego chcesz użyć, a następnie wybierz pozycję Dodaj urządzenie. Uwaga: Jeśli skaner jest dołączony do drukarki wielofunkcyjnej lub typu "wszystko w jednym", może być dostępna tylko nazwa drukarki. Aby wyświetlić skaner, w obszarze Drukarki & drukarkiwybierz zainstalowaną drukarkę, wybierz pozycję Zarządzaj , a następnie wybierz skaner. Jeśli skaner jest włączony i połączony z siecią, system Windows powinien go znaleźć automatycznie. Dostępne skanery mogą obejmować wszystkie skanery w sieci, takie jak Bluetooth czy skanery bezprzewodowe lub skanery podłączone do innego urządzenia i udostępnione w sieci. Oto sposób, jak to zrobić ręcznie. Wybierz opcję Start > Ustawienia > Urządzenia > Drukarki i skanery lub użyj następującego przycisku. Wybierz pozycję Dodaj drukarkę lub skaner. Zaczekaj na znalezienie skanerów w pobliżu, wybierz ten, którego chcesz użyć, a następnie wybierz pozycję Dodaj urządzenie. Jeśli skanera nie ma na liście, wybierz pozycję Drukarki, której szukam, nie ma na liście, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać ją ręcznie. Uwagi: Jeśli korzystasz z bezprzewodowych punktów dostępowych, wzmacniaczy sygnału lub kilku routerów bezprzewodowych z osobnymi SSID, aby znaleźć i zainstalować skaner, musi być on podłączony do tej samej sieci, co komputer. Jeśli masz nowy skaner bezprzewodowy, który nie został dodany do sieci domowej, przeczytaj instrukcje dostarczone ze skanerem i w witrynie producenta skanera, aby dowiedzieć się więcej i uzyskać najnowsze oprogramowanie skanera. Jeśli skaner jest dołączony do drukarki wielofunkcyjnej lub typu "wszystko w jednym", może być dostępna tylko nazwa drukarki. Aby wyświetlić skaner, w obszarze Drukarki & drukarkiwybierz zainstalowaną drukarkę, wybierz pozycję Zarządzaj , a następnie wybierz skaner. Do zainstalowania niektórych skanerów mogą być konieczne uprawnienia administratora. Jeśli chcesz sprawdzić, czy skaner jest zainstalowany, upewnij się, że skaner jest włączony, i użyj przycisku Otwórz ustawienia drukarki & skanerów lub wykonaj następujące czynności: Wybierz pozycję > Ustawienia > Urządzenia >drukarki & skanery. W obszarze Drukarki i urządzenia poszukaj skanera. Po zainstalowaniu skanera użyj aplikacji Skanowanie Windows do skanowania obrazu lub dokumentu. Jak to zrobić: Uwaga: Potrzebujesz zainstalować aplikację Skanowanie Windows? Aplikację można pobrać na stronie Microsoft Store. Sprawdź, czy skaner jest włączony. W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz skanuj Windows , a następnie wybierz z wyników pozycję Skanuj. Wykonaj jedną z następujących czynności: Umieść element do zeskanowania wierzchem do dołu na płaskiej powierzchni skanera i zamknij pokrywę. Umieść element do zeskanowania w podajniku dokumentów skanera. Na stronie skanowania wykonaj następujące czynności: W obszarze Skaner wybierz skaner, którego chcesz użyć. W obszarze Źródło wybierz lokalizację, z której chcesz skanować. W obszarze Typ pliku wybierz typ pliku, którego chcesz użyć do zapisania skanu. Na przykład można zapisać plik w różnych formatach plików, takich jak JPEG, mapa bitowa i PNG. Wybierz Pokaż więcej , aby wyświetlić opcje Zapisz plik w. W obszarze Zapisz plik wprzejdź do lokalizacji, w której chcesz zapisać skan. Wybierz przycisk Skanuj w dolnej części ekranu, aby zeskanować dokument lub obraz. Po zakończeniu skanowania wybierz pozycję Wyświetl, aby wyświetlić zeskanowany plik przed jego zapisaniem, lub wybierz pozycję Zamknij, aby go zapisać. Zeskanowany dokument lub obraz można edytować w podglądzie wyświetlanym po wybraniu przycisku Wyświetl. Aby znaleźć wcześniej zapisany skan, wybierz Eksploratora plików z paska zadań, a następnie lokalizację, w której zostały zapisane zeskanowane pliki. Jeśli żadna z tych instrukcji nie rozwiązała problemu ze skanerem, może występować problem z samym skanerem. Aby uzyskać konkretne informacje dotyczące rozwiązywania problemów, odwiedź witrynę internetową producenta skanera.
Otwieranie ustawień skanerów & drukarki
Otwieranie ustawień skanerów & drukarki
Otwieranie ustawień skanerów & drukarki